Kandenhärdagensnällavaraöver

Höjden av shitty day. Galet mycket klienter. Dessutom gick mötet med professorn och min supervisor riktigt illa. Men överlevde den överväldigande mängden klienter utan några större katastrofer. Lyckades dessutom ha en diskussion om en massa idéer jag har kring organisationsstrukturen med Associate director av case management (för utmattad för att ens försöka översätta). Han tycktes imponerad och bad om fortsatt feedback från mig samt skickade ett mail till ledningen med en av mina idéer för att se om de gick med på att implementera den.

Uppmärksammade även två av direktörerna på ett stort strukturellt problem som medför att vi inte uppfyller våra kontraktskrav. Båda två såg uppriktigt chockade ut och det gick ut ett mail för att kalla till ledningsmöte för att rätta till detta. Så tror att jag börjar göra mig ett namn även bland några i ledningen vilket ju är bra. Organisationsstruktur kan jag definitivt tänka mig att jobba med den dag jag inte längre har energi att lyssna på olyckliga människor.

Detta följdes av nödvändigheter som bankärenden, plugg, kontakt med min förra Internetleverantör och sjutton andra saker. Nu är klockan halv tolv och jag är färdig att däcka, men istället är jag på väg till en klubb för en vän till mig uppträder och jag har lovat att komma ut och supporta. Förhoppningsvis kan jag avsluta dagen med ett par trevliga danser och lite skratt i gott sällskap. Ska försöka att vara mindre gnällig men den här praktiken stryper verkligen livslusten så ni får allt stå ut med lite psykbryt ibland. Sorry.

Jag klockan 5.45 imorse med halvfärdigt hår och en käck jag-är-inte-alls-trött-min.

20130131-235107.jpg

Det här inlägget postades i Psykbryt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kandenhärdagensnällavaraöver

  1. Inger skriver:

    Bra jobbat!!

Kommentera

