Kvällen slutade med att jag tappade bort kompisen som jag skulle ta ett par drinkar med och sedan fick jag en armbåge med full kraft på näsan. Näsblod över hela toppen, som lyckligtvis var svart, utsmetat över ansikte och hals samt stelnat i håret. Lyckades fräscha till mig och dansade två danser till med pulserande näsa som svullnat till oanade dimensioner då den inte längre är användning för andning. Sedan gjorde jag misstaget att hosta till och det började rinna igen. Fyllde näsborrarna med papper, svor för mig själv och åkte sedan hem. Skulle inte gått upp överhuvudtaget.

Det här inlägget postades i Psykbryt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till

  1. karinsundin skriver:

    Aj, aj! Det låter väldigt ONT!! Hur går det idag?? Hoppas den inte är bruten!!

    • sarahjohansson skriver:

      Svullnaden har nu börjat gå ner, kan andas genom den igen och näsbenet känns rakt. Den gör bara ont och knastrar lite när jag rör på munnen eller vidrör den. Så det är nog ingen fara.

  2. jenny i maine skriver:

    Aj då. Usch. Tappert av dig ändå, att ta de där extra danserna innan du gav upp.

Kommentera

