Riktig kärlek

Som reaktion på mitt inlägg om smällen jag fick över näsan och de blodiga konsekvenserna visade några av mina nära vänner på FB nivån på kärleken i vår vänskapskrets.

20130202-121736.jpg (translation: picpicpicpic!)

Now if that’s not love, I don’t know what is!

Det här inlägget postades i Vänner. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Riktig kärlek

  1. Tove skriver:

    Meh! Du döljer ju resten av min kommentar där jag hoppas nästa dag blir bättre!

  2. Anna skriver:

    Jajjemänsasn straight from the heart😉 :-*

Kommentera

