Ögonfransskallighet

Som ni kanske minns var jag rätt lyrisk efter ögonfransförlängningen. Älskade dem innerligt och fick många komplimanger för mina ögon de första veckorna.

20130202-164909.jpg
Tredje veckan började de första fransarna trilla av. Fjärde veckan fick jag en kommentar av en dejt att ett par av mina ögonfransar hängde lite på sniskan. Eftersom de sitter fast på varje individuell Frans så trillar ju fler och fler av ju längre tid som går. Man kan inte dra loss dem för då följer ens egna ögonfransar med. Ögonfransskallighet känns ju inte jättesexigt. Istället är detta resultatet.

20130202-165127.jpg
Bitvis mina naturliga korta och sedan här och var några långa spretstrån. Inte jättehett det heller.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ögonfransskallighet

  1. sara skriver:

    Ärligt talat så tycker jag det ser häftigt ut på ett futuristiskt sätt!😀

  2. alyssemeow skriver:

    I never realized this! Your lashes were so long! But you’re still beautiful no matter how your lashes look.🙂

Kommentera

