No more nomad lifestyle

Min måndag började såhär:

20130204-204216.jpg
Och slutade såhär:

20130204-204909.jpg
Panikglad över att just ha skrivit på mitt första amerikanska hyreskontrakt. Ett år utan att behöva oroa sig över boende. Helt fantastiskt. Officiell inflytt första april, men jag flyttar in 1 mars. Min rumskompis känner de nuvarande hyresgästerna så de förbarmar sig över mig. Berättar mer imorrn. Nu ska jag nog bannemej skaffa en pava vin och skåla med en kompis.

Det här inlägget postades i Random, Roomies. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till No more nomad lifestyle

  1. Johanna skriver:

    Underbart!!! Grattis grattis!!🙂 vart flyttar du?

  2. Tove skriver:

    Bara en pava vin??? Tre tycker jag låter mer passande! Grattis som f*n tjejen!!

  3. karinsundin skriver:

    GRATTIS!! Åh, vad kul!!! Så skönt att du får ett eget ställe och att du slipper oroa dig för nästa plats att sova på… Superskoj!!🙂

  4. Lovisa skriver:

    Grattis!!😀

  5. mamsen på jobbet skriver:

    jahapp… så har man blivit mas också…. hehe

  6. mams på jobbet skriver:

    Grattis!!! Då kan mamsen pusta ut lite hon också m a o😀

  7. Magdalena skriver:

    STORT grattis.🙂 Har varit inne och läst en hel del här hos dej och verkligen lidit med dej när du flyttat runt härs och tvärs (skulle jag aldrig klara av), så verkligen jättekul att du får eget. Nu är en ju nyfiken på hur stort och hur det ser ut också.🙂

    • sarahjohansson skriver:

      Ska skriva ett inlägg ikväll nån gång om jag hinner med lite bilder. Nä, det har varit något av en pärs, men nu är det tack och lov snart över! Välkommen hit förresten!

  8. Lisa skriver:

    Stort grattis! Så himla glad för din skull!!

  9. sara skriver:

    HELL YEAH!

Kommentera

