Introducing Shaniqua

Mina vänner och jag skämtar rätt mycket med varann. Ett av de stående skämten är att jag är den vitaste svarta människa de träffat. Detta har lett till att Lilly gett mig smeknamnet Shaniqua, för mitt svarta alterego. Hon berättade om mitt nya namn för sin mamma som skrattade gott och kom fram till att Shaniqua behövde en ny outfit. Så denna present hade Lilly med sig från sin söta mamma (tyvärr syns inte bling blinget på bilden men ingen velourdress är komplett utan det):

20130211-225024.jpg
Thuglife.

Det här inlägget postades i Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

