12 februari

Skola igen. Idag ska jag ha en presentation kring forskning på olika gruppterapiers effekt på barn som blivit utsatta för sexuella övergrepp. Tiden går knasigt fort känns det som. Känns som att den rinner mellan fingrarna på mig.

Praktiken är fortfarande kass, men fler och fler av de anställda börjar få upp ögonen för mig antagligen främst för att klienterna förlitar sig på mig. Igår gav en supervisor mig ansvaret för att ha en diskussion med en klient samt fylla i vissa papper som man egentligen ska vara manager för att vara behörig att göra. Alltid kul. Men det som gör det värt all skit är i slutändan klienterna. Hade en klient som var tårögd av tacksamhet när hon lämnade mig igår och jag fick ett mail från en annan sent igår kväll med tack för mitt stöd. Det är de stunderna man får förvara i hjärtat och plocka fram när man sedan får ta orimliga dumheter från sin handledare.

Nej, nu kaffe och sista minuten plugg! Ha en fin dag!

20130212-082107.jpg

Det här inlägget postades i Reflektioner. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 12 februari

  1. Sånt gehör gör att man växer🙂

Kommentera

