Slemmig förrätt

Middagen igår var jättemysig. Vi gick till ett ställe som heter Essex. De hade ostron för en dollar styck så nu har jag testat det för första gången. Känner inte att jag missat nåt som inte provat förrän nu. Salt och slemmigt. Dock inte så äckligt som jag befarade. Trots allvarliga samtalsämnen blev skratten många. Leon sa nånting som jag skulle citera då vi skrattade oss tårögda åt det, men jag har glömt vad det var. Utsökt lamm samt en bit av deras ”peanut butter *sigh* pie” senare var jag mätt för resten av veckan. Lyckligtvis har Lilly 30 procents rabatt där så blev inte särskilt dyrt.

20130219-080634.jpg
Mörk bild av den slemmiga förrätten.

Det här inlägget postades i NY-tips, Vänner. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Slemmig förrätt

  1. Amanda skriver:

    Ah, fun! Finns inte så mycket att läsa i och för sig då jag nyss börjat blogga igen, men ändå, haha. Vad pluggar du?

  2. Christine&Paris skriver:

    Jag åt ostron första och sista gången när jag firade jul här 2010. Inte min grej alls!

Kommentera

