Random reflektioner från igår:

– Mina professorer är grymma och inspirerande
– När jag köpte äcklig, overpriced middag på Wholefoods hade de 33 kassor öppna. En kassör var vit latino, resten var African Americans.
– Jag hatar MTA. När jag åkte till min dansklass igår var det elfel. Färden som vanligtvis tar 29 minuter tog 58 minuter och de åkte inte till min hållplats. Jag fick promenera 27 kvarter i regnet. Stön.
– Reese’s peanut butter cups are going to be the death of me.

Det här inlägget postades i Random, Reflektioner. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Random reflektioner från igår:

  1. Hej! Åker till NYC i september. En långweekend. Har du tips på bra musikaler eller annat skoj som man bör hitta på när man är in town? Letterman, är det lätt att få biljetter där? Svara gärna på min blogg ifall jag missar svaret här bland kommentarerna🙂 Tack uppskattar alla tips😀

Kommentera

