Fultroll

Ni vet när man har en sån där fuldag och man inte riktigt vill gå ut för att man känner sig som ett litet fultroll? Personligen har jag senaste året försökt att ignorera de tankarna och bara fokusera på positiva saker de dagarna. Går riktigt bra måste jag säga.

Men nu har jag haft en hel vecka av fuldagar så nu är det slut på positiva tankar! Jag har nämligen fått en vagel i ena ögat. Resultatet är att mitt nedre ögonlock är så svullet att jag inte kan se mina fötter när jag tittar ner. Nu är den dock gyllengul så jag bara väntar på att den ska spricka och fylla mitt öga med var. Snusksak!

Nu ska jag ignorera detta och fokusera på pluggandet. Enda problemet är att jag inte riktigt kan se dataskärmen på grund av svullnaden. Suck och stön.

20130223-140725.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Fultroll

  1. Inger skriver:

    Håll ut det kommer bättre dagar!
    Kram

  2. Usch, jag hade en vagel häromveckan också!! typ i två veckor irriterade den mig😦 usch för sånt.

Kommentera

