She da bomb

En klient jag aldrig träffat förut kom till mitt kontor och frågade om hon kunde få prata med mig. Vi slog oss ned och jag frågade vad jag kunde hjälpa till med. Hon förklarade att hennes situation var ganska tuff. Två andra klienter hade pekat ut mig och sagt ”She da bomb, go talk to her”. Vi pratade en stund, jag gav henne en resurs-remiss. När hon gick sa hon God bless your heart Ms Johansson. Som alltid kompenserar klienterna för denna kassa praktik.🙂

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

