Moraliskt förfall

Vad hittar jag på idag? Jag sjukanmälde mig från praktiken och tog tillvara på V’s erbjudande att köra alla mina grejer till nya huset. Hade annars tagit ungefär åtta omgångar på tunnelbanan. Nu sitter jag hemma hos Lilly och snackar strunt. Jag är den typen av person som hatar att skolka eller sjukanmäla mig (gillar inte ens att sjukanmäla mig när jag är sjuk för jag får dåligt samvete) – men den här praktiken är undantaget. I. Don’t. Care. You screw me, I screw you – verkar väl rätt rimligt?

20130227-171604.jpg
Bil fullknökad med grejer, tack V, du är bäst!

20130227-171645.jpg

20130227-171709.jpg
V passade även på att introducera mig för überamerikanska Cinnabuns. Kanelbullar som det rinner varm kristyr från. De normalstorlek på bilden visade sig vara minibuns och jag beställde original som visade sig vara tre gånger större. Halvvägs igenom mådde jag duktigt illa, men jäklar vad gott det var innan dess.

Det här inlägget postades i Kontraster, Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

