Start på veckan

20130304-100919.jpg

20130304-101114.jpg
Praktiken skickade hem mig, men eftersom jag inte är säker på att jag kan hålla mig vid medvetande hela tunnelbanefärden hem sitter jag istället i en taxi på väg till Lilly. Tur att man har så fina vänner!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Start på veckan

  1. mamsen på jobbet skriver:

    Men vad är det för fel på dig nu? Tänker på när du fick åka ambulans till US och de testade allt, men det inget fel var… Ta det lungt och vila upp dig. Du får inte glömma bort att du bara är människa. Ta hand om dig!

    Kram // mamsen

  2. Henrietta skriver:

    Vad laskigt! Hoppas du kanner dig battre snart!

Kommentera

