Köksattiraljsfetisch

Fortfarande vinglig efter gårdagen så stannade hemma idag med. Har tillbringat dagen med att titta på White Collar som är min senaste tv-seriedrog. På kvällen fick jag sällskap. Min blivande roommate Jeremiah kom förbi med några av sina kartonger. Han har en fetisch på köksattiraljer. Riskokare, fritös, mikrovågsugn stor nog att göra Thanksgiving turkey i och så vidare. Personligen är jag inget större fan av alla dessa maskiner. Men idag kom han över med en låda som gjorde mig lycklig.

20130305-224015.jpg
Kaffe- och espressobryggare i ett. Lovely!

Det här inlägget postades i Roomies. Bokmärk permalänken.

Kommentera

