Insta

Jag har börjat använda Instagram. Grymt lägligt när man reser eller inte har tid att skriva långa blogginlägg. Ni kan hitta mig genom att söka efter sarahjsonswe.

20130318-081342.jpg
Nu dags att återgå till mitt paper om trauma-focused CBT’s effekt på krigsoffer med PTSD symptomologi.

Det här inlägget postades i Pluggfrenzy, Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Insta

  1. sara skriver:

    Just fyi, kan inte kika din insta utan får bara ett ”Ops, private!” >.<

    • sarahjohansson skriver:

      Oh weird. Tanken är att det ska gå att trycka follow och att du sedan ska kunna se alla bilder. Har bara satt till private för att jag ska kunna se vem som ser vad jag postar.

Kommentera

