Hold up, bitches simmer down

Det är midnatt. Avslutade nyss ett välskrivet paper. Behöver fyra sidor till på det paper jag ska göra en 45-minuters presentation på imorrn. Så mycket för att vara väl förberedd inför presentationen. Aptrött, så lyssnar på musik för att hålla mig vaken och peppad. Plötsligt gick en låt igång och jag blev helt uppiggad. Diggar med för fullt. Inser plötsligt vad det är jag sjunger med till. Kan jag skylla den hjärndöda nivån på musiken på trötthet?

Detta var för övrigt låten de hade på hip hop-klassen jag tog för ett par veckor sedan.

”I love bad bitches, that’s my fucking problem
And yeah I like to fuck, I got a fucking problem
I love bad bitches, that’s my fucking problem
And yeah I like to fuck I got a fucking problem
I love bad bitches, that’s my fucking problem
And yeah I like to fuck, I got a fucking problem”

Det här inlägget postades i Pluggfrenzy. Bokmärk permalänken.

Kommentera

