Swenglish

Efter två timmars sömn, en ny Starbucks personal som fuckade upp min order inte en, inte två utan tre gånger (kaffe och smörgås, inte kärnfysik! Min toleransnivå kanske inte är på topp just nu) och ankomst till skolan innan soluppgången börjar jag nu närma mig mål. En timme kvar och filar på det sista papret samt skriver flashcards som förberedelse för min presentation senare. Nu gäller det bara att hålla redovisningen sammanhängande trots att min hjärna för närvarande inte kan särskilja svenska och engelska (håller just på att översätta de svenska ord som smugit sig in i mitt paper) samt hålla sig vaken resten av dagen.

20130319-072906.jpg
Trött tjej gömd bakom sin laptop.

Det här inlägget postades i Pluggfrenzy. Bokmärk permalänken.

Kommentera

