TGIF!

Personalmöte på praktiken igårkväll. Åh vad jag ogillar det stället. Men jag gillar verkligen personalen och lider med dem när ledningen beter sig som de gör. Det är människors liv och inkomst de leker med. Usch.

När jag kom hem gick jag och handlade. Gjorde tacosallad med massor färska grönsaker. Mums! De är verkligen sämre generellt på att inkludera färska grönsaker i måltider här när man är ute och äter. Hade ett riktigt craving igår så tomaterna smakade himmelskt. Gillar att gå i matvarubutiker generellt, men i USA är det extra kul eftersom man alltid kan hitta (för mig) spännande saker. Som pannkakssmet på dunk.

20130322-120349.jpg

Det här inlägget postades i Kontraster, Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

