26 mars 2013

På väg till skolan. Har lyckligtvis bara en klass idag för min professor i de andra två kurserna är judisk så hon har tagit ledigt denna vecka. Hon har postat onlineföreläsningar och allt vi behöver göra för att få närvaro är att lämna ett par smarta kommentarer. Gött!

Ikväll ska jag gå och se The Call med Halle Berry! Får gåshud av trailern så jag hoppas den är bra. Däremellan ska jag hämta upp papper som immigration skickat till skolan och sedan posta detta med en check så att min visumansökan äntligen kan bli processad! Ska även se om jag kan klämma ur mig en literature review.

20130326-102326.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

