Födelsedagsfirande

Hade en grym födelsedag. Efter en bra workshop på skolan bjöd Lilly mig på underbar brunch i Hipsterville aka Williamsburg. Dödligt god brunch och mumsigt premiärtest av Bloody Mary för mig (men inget klår Mimosas, bästa brunchdrinken!).

20130408-083439.jpg
Hem till mig för skålande och sötsaker med min roomie som hade akutinhandlat grejer när han via FB insett att det var min födelsedag.

På kvällen blev det öldrickande och fuldansande med Lilly, Alysse och Regina. Lilly smet in i DJ-båset när DJ:n hämtade drinkar. Alysse fick oss att kikna av skratt när hon berättade om sin ungdomsförälskelse i Ja Rule:
I was very attracted to him because of his big nostrils.
Fotfetish? Nä, näsborrefetish!

20130408-223233.jpg

20130408-223354.jpg

Det här inlägget postades i Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

