Äggpresent

Gick och handlade i min lilla spanska matvarubutik igår. När jag betalade gick mannen som packade mina varor och hämtade ett dussin ägg och la i min påse. Som svar på mitt förvirrade ansiktsuttryck förklarade kassörskan att eftersom jag handlade rätt mycket så fick jag en liten present. Sött tyckte jag.

20130409-205120.jpg

Det här inlägget postades i Kontraster. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Äggpresent

  1. Alysse Barsamian skriver:

    Wait, why did you get free eggs?

  2. Henrietta skriver:

    Vad gulligt av dem!

Kommentera

