Time for botox?

Sara kommenterade och ville höra mer om de vackra männen. Har en tendens att bli tyst om mitt dejtingliv när jag träffar någon som faktiskt fångar mitt intresse och har ju varit tyst en stund nu. Mitt intresse fångades onekligen för ett tag sedan, men har tyvärr inget att rapportera då det hela rann ut i sanden.

Kan dock berätta om en dejt jag gick på för några veckor sedan. Gick ut och drack drinkar tillsammans. Barhoppade ett par gånger. Inget revolutionerande, men samtalet flöt och vi skrattade och hade allmänt trevligt. Mitt under samtalet tystnar han plötsligt och får den där allvarliga blicken män får när de ska säga något fjärils-framkallande. Han lutar sig närmre, lägger handen på min kind och smeker mig ömt mellan ögonen med orden:
”I love this one, it gives your face such character.”

Han smeker alltså min bekymmersrynka. Dags för Botox-ångest?

20130414-144551.jpg

Det här inlägget postades i Dejting & relationer, Fail. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Time for botox?

  1. sara skriver:

    Först; ”Han lägger handen på min kind och smeker mig ömt mellan ögonen..” jag behöver lite hjälp med visualiseringen tror jag, var det en tvåhandad attack eller täckte han liksom över halva ditt fejs för att nå kinden/mellan ögonen med en hand? GAH!

    Sedan; Nej! Ingen botox ångest! vad gör det om det syns att vi faktiskt är tänkande människor?😉

    • sarahjohansson skriver:

      En hand på kinden så att fingertopparna rörde vid mitt öra, medan tummen nådde till mellan mina ögon. Hjälpte det med visualiseringen?😛

      Haha, jag ska gå på den linjen tror jag! =)

      • sara skriver:

        Ah, jag glömde en nog så viktig detalj i det hela insåg jag nu, karlar har större händer!

Kommentera

