Iiiiiiihhhhhh

Vill så klart inte jinxa nåt, men ville bara berätta att jag idag bokat en telefonintervju till imorrn eftermiddag. Positionen är som MST terapeut med ungdomar.

Sannolikheten att jag får det är nog inte så stor, men en enorm lättnad för det innebär att jag gör nåt rätt med mina ansökningar vilket jag varit lite osäker över. Så glad just nu. Även om jag inte får detta jobb som är något av ett drömjobb känner jag mig nu trygg i att jag borde kunna landa någon typ av jobb iaf. Good times!

20130418-190829.jpg

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Iiiiiiihhhhhh

  1. Tove skriver:

    Haha klockren bild! Grattis tjejen, håller tummarna för att det går vägen! Kram

  2. mamsen på jobbet skriver:

    Heja, heja! Du ser hur grym du är😀 // mamsen

  3. Christina Latoona Fröjdlund skriver:

    KLART att du ta det!

  4. Johanna skriver:

    Håller tummarna!!😉

  5. Lisa skriver:

    Härlig känsla! Jag håller tummarna!

  6. myhrans skriver:

    Håller tummarna!🙂

  7. Härligt! Håller tummarna att det ska gå bra🙂

  8. sarahjohansson skriver:

    Tack för peppen allesamman! =)

Kommentera

