Japan och Förenade Arab Emiraterna

Detta paper måste döden dö! Aja, snart i mål. Sedan har jag bara sex stycken kvar. Ugh.

Noterade att jag fått ett helt gäng nya läsare i Japan och Förenade Arab Emiraterna. Måste erkänna att jag blir lite nyfiken på hur ni hittade hit.

I alla fall, dags för en paus och lite tunnbröd med kaviar på.

20130421-154910.jpg

Roar mig även med att titta på lite videos som paus underhållning.

Dags för dagens första kopp kaffe tror jag minsann. Klockan är trots allt fyra så jag har hållt mig rätt länge!

Det här inlägget postades i Pluggfrenzy, Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Japan och Förenade Arab Emiraterna

  1. karinsundin skriver:

    WOW – Tunnbröd!! Var fick du tag på det ”Over There”??? Överlevnads paket från gamla hemlandet eller…?😉 Lycka till med alla inlämningsuppgifter!! Snart är det över!! Kram, Karin.

  2. evelinale skriver:

    Jag och mina vänner får stå för Förenade Arabemiraten! Jag har dock flyttat tillbaka till Sverige nu.🙂 Minns inte hur jag hittade din blogg, men den är rolig att läsa! Du skriver bra och jag vill själv bli socionom haha🙂

Kommentera

