Pepppepppepp!

Snart dags att kliva in på intervju. Står utanför och peppar mig själv. Funkar rätt bra, särskilt kombinerat med en konkret ledtråd som jag tror kan hjälpa i intervjun. Tack Anna!

Fick för övrigt ett telefonsamtal från en rekryteringsfirma som vill att jag ska komma på intervju nästa onsdag. De har främst sjukhusjobb och kvinnan som ringde hade sett mitt CV ock tyckt att det såg ut som jag hade skinn på näsan så hon hade en tjänst inom psykiatrin i åtanke för mig. Är lite skeptisk efter att ha kollat på deras hemsida. De har ett par spännande tjänster, men resten tycks vara temporära tjänster på typ två månader. Har ingen lust att leva med ångest över potentiell arbetslöshet varannan månad. Får se. Ska gå på intervjun i alla fall. Om inte annat så är det bra övning.

Firman ringde från ett Los Angeles nummer så jag svarade nästan inte eftersom jag var på praktiken. Note to self: är du arbetssökande svarar du på ALLA okända nummer. Dagens visdom.

20130425-141031.jpg

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Pepppepppepp!

  1. Lisa skriver:

    Håller tummarna!

  2. Rafael skriver:

    Du får vad du vill och vad som är bäst för dig .. Även med dessa vackra ögon .. Jag skulle säga yesss i allt jag säger;)

Kommentera

