Slutspurt

Slutspurt (har du nånsin provat att uttala det ordet som det skulle uttalas om en amerikan försökte läsa det? Do it. Funkar ännu bättre med slutstation). Om en vecka och 18 timmar är min allra sista deadline. Mycket att åstadkomma innan dess! Ser fram emot den här sista stressperioden med skräckblandad förtjusning samt utmattning. Antagligen för att jag vet att det är sista gången.

Två dagar till på praktiken from hell. Enough said.

Igår när jag klev av tunnelbanan hemma hade jag ett voicemail. De vill ha in mig för en andra intervju! Ska smita ut från min lektion för att ringa och boka den eftersom de hade lämnat kontoret när jag ringde igår.

Det här inlägget postades i Chasing dreams, Pluggfrenzy. Bokmärk permalänken.

Kommentera

