Fjärde intervju!

Sista dagen av praktik avklarad inklusive 1.5 timme på tumanhand med min handledare som…ja, inte är den trevligaste.

Men det spelar ingen roll. Har ju berättar om telefonintervjun som följdes av en face to face intervju. Idag hade jag en tredje intervju med dem. 2 timmar med personalavdelningen och ifyllande av bokstavligen nästan 60 sidor av formulär (14 olika background checks, konfidentialitetspapper, referensförfrågningsbrev osv). 1 timmes intervju med program director, the clinical supervisor samt en av terapeuterna på teamet. Sist men inte minst 1 timmes rollspel, fyra olika scenarior. Skulle få besked på måndag om jag gått vidare till den fjärde och sista intervjun. Men när jag kliver av tunnelbanan här hemma har jag fått ett voicemail – de vill boka den fjärde intervjun tills på måndag med mig då de var mycket imponerade av mig. Fuck Jante!

Nu åter till papers så jag kan få det där diplomet de vill att jag ska ha för att få jobbet!

20130502-185228.jpg
Glad tjej.

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Fjärde intervju!

  1. Tove skriver:

    Grattis!! Shit va gött, håller tummarna för att den fjärde intervjun går vägen!

  2. Lisa skriver:

    Du är så jäkla bra! Jag är också imponerad av dig! Grattis🙂

  3. Mona skriver:

    Satan va BRA du är!🙂 Håller tummarna för dig!🙂

  4. Kajsa Höök skriver:

    Instämmer helt med Lisa!! Kör hårt med dina sista papers också!
    kram

  5. karinsundin skriver:

    Jippiiiii! Vad KUL!! You GO Girl!!!🙂

Kommentera

