Besökslista

Det är så mycket som händer nu och de kommande veckorna. Tentor, jobbintervjuer, examen och så vidare. Men det finns en sak som överskuggar allt annat. Alla fantastiska besök jag kommer få.

Nästa vecka landar bästa Tove som pallrar sig hit från Australien. Vi sågs senast i oktober (tror jag??) för en helg av prat, mat och bara umgås för att ta igen förlorad tid.

20130503-152924.jpg
Tove testar hotellsängen.

Veckan efter kommer mamma hit för premiärbesök i staterna. Ska bli spännande att visa henne mitt älskade New York. Henne har jag inte sett sen förra sommaren.

20130503-153101.jpg

Och i juni kommer fantastiska Anna hit för att umgås och hitta på bus i nio dagar. Första gången vi ses sen i september.

20130503-153518.jpg

Att få besök från de jag saknar är onekligen fina examenspresenter!

Det här inlägget postades i Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

