Gick inte super…

Ok, sista intervjun avklarad. Nu är det bara väntan som gäller. Vet inte när jag kan förvänta mig besked för personen som intervjuade mig nu hade ingen aning. Tror intervjun gick okej, men inte lika bra som de andra. Eftersom jag dragit på mig en massiv förkylning så här mitt under finals fick jag en hostattack under rollspelet som fick mig att totalt tappa tråden och tappade kontroll över situationen efter det. Feedbacken var trots det positiv men glömde att adressera en essentiell grej med klienten. Fail.

Oh well. Ska begrava mig i skolarbete och bekymra mig om besked efter att jag överlevt de kommande 38 timmarna!

Det här inlägget postades i Chasing dreams, Fail. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gick inte super…

  1. A. skriver:

    Om du inte får detta jobbet så har du hu enorma erfarenheter med dig efter de här intervjuerna🙂 Kämpa på! Vore så himla kul att kunna läsa om ditt liv som yrkesverksam sen.

  2. sarahjohansson skriver:

    Ja, intervjuer är verkligen bra övning! Tack, det gick ju vägen trots allt!

Kommentera

