Intervjudags

Skrev klart ett paper i natt. Har ett par till att skriva inför imorrn samt lära mig allt inför salstentan vi har. Om 24 timmar börjar sista skoldagen. Om 39.5 timme är min absolut sista deadline av grad school. Fram tills dess kommer jag leva på koffein och socker.

Men först, intervju om 40 minuter. Sista omgången för terapeutpositionen som jag så gärna vill ha. Trots att jag borde varit mer nervös för intervjun förra vecka då den innehöll rollspel vilket jag HATAR, så var jag hyfsat lugn inför den. Men nu? Hög puls och svettiga handflator. Jag tror jag är nervös just för att det är sista omgången. Jag har överlevt tre intervjuer med dem och detta är den sista. Fingers crossed people!

Det här inlägget postades i Chasing dreams, Pluggfrenzy. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Intervjudags

  1. Håller tummarna!! Lycka till🙂

  2. sarahjohansson skriver:

    Tack så mycket Mariah!

Kommentera

