Graduation day!

Efter två år är dagen här. Har klarat hela utbildningen. Fortfarande har jag en känsla av att jag har nåt paper kvar som jag bara glömt. Men det har jag inte. Slutbetygen är inne. Fyra stycken A-. Inte jättebra, men ändå helt okej resultat. Känner mig hyfsat nöjd. Särskilt nöjd är jag över att jag idag får spöka ut mig i amerikansk Cap and gown och ta emot ett diplom. Examensdagen är här!

Det här inlägget postades i Chasing dreams, Pluggfrenzy. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Graduation day!

  1. myhrans skriver:

    Stort grattis och lycka till på jobbfronten!😀

  2. karinsundin skriver:

    Grattis!! Bra jobbat!! Enjoy & Have FUN!!🙂

  3. Henrietta skriver:

    Grattis!!!😀

  4. Johanna skriver:

    Härligt!! Grattis grattis!! Enjoy your day! Det är en speciell dag…;) Kram

  5. Mr Pimms skriver:

    Congratulations on graduating you persistent swede.

  6. sarahjohansson skriver:

    Långsammast i världen på att svara men tack så mycket allihop!🙂

Kommentera

