Nya utmaningar

På nåt vis är allt över nu. Examensdagen kom och gick. Tove och mamma har åkt hem. Och här sitter jag något handfallen. Dags att ta tag på allvar i att skaffa ett jobb.

Igår var jag på personalavdelningen på företaget jag intervjuat med och lämnade in dokument. De vill att jag kommer tillbaka på tisdag med ett dokument från the social security administration. Jag ringde direktören för programmet och det låter mellan raderna som att hon vill anställa mig men att min brist på dokument kan stå i vägen. That would suck.

Är nu på väg till Training för deltidsjobbet som intervjuare. Om jag klarar testintervjun skulle jag i alla fall ha någon form av inkomst vilket skulle vara en otrolig lättnad.

20130523-085001.jpg

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nya utmaningar

  1. noramiriamNOra skriver:

    Grattis till examen! Lycka till med jobbsökandet nu. Vi kanske kan ses i augusti när jag kommer för att hälsa på mina svärföräldrar, skulle vara otroligt kul!
    Söker du bara jobb i New York eller söker du också i New Jersey och Connecticut?

  2. sara skriver:

    Håller en tumme för dig snygging!

Kommentera

