Liquor store?

Kom precis från the social security administration igen. Ansökte i tisdags vilket tog 4.5 timme. Var nu tillbaka och fick ett brev till arbetsgivaren för terapeutpositionen jag så gärna vill ha. Denna väntan håller på att driva mig till vansinne. However, jag har nu the magic number! So excited!

Deltidsjobbet som intervjuare drar igång på måndag. Har min första intervju då när forskningsansvarig närvarar för att kontrollera att jag sköter det etiskt och enligt protokoll. Men det verkar inte som att det jobbet kommer leda till särskilt många timmar tyvärr.

Igår var jag på en prep workshop för licensieringsprovet. Ena sekunden känns det som att jag borde kunna klara det hyfsat lätt och i nästa sekund känns det som jag måste läsa om alla böcker från hela utbildningen plus några extra.

Promenerade för att möta upp Lilly efteråt. Sprang på Steven Tyler, Aerosmiths sångare. Tydligen hade han spelat i Central park. Jag gillade för övrigt related searches som föreslogs när jag googlade hans namn.

20130530-135514.jpg

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Liquor store?

  1. Kajsa Höök skriver:

    Åh, the magic number… bara att försöka få the magic job också.
    Du grejar säkert licensen, det trodde ju er professor, så då går det😀
    Coolt att möta honom!!!!!!!!!!

    Kram, kram// Kajsa

Kommentera

