Timeless jewelry that makes you tick

Idag hade vi 36 klibbiga New York-grader. Blir det lika varmt imorrn beger jag mig nog ut till havet en sväng. Det ska dock bli svalt nästa vecka. Med tanke på att jag ska genomföra min första forskningsintervju på måndag och ska vara professionellt klädd är jag rätt nöjd med det. Blus, kavaj och långbyxor när det är 36 grader är inte jättemysigt. Jag vet, nån gång borde jag lära mig att använda kjol så skulle det i alla fall bli behagligare.

Tog hand om ett gäng ärenden idag. Sedan begav jag mig till Brooklyn för att supporta Alysse som sålde sina hemmagjorda smycken för första gången. Hon gör collar clips. Ingen aning om vad det heter på svenska. Krag…nånting? Så söta anyhow!

20130601-205947.jpg

20130601-210022.jpg
Kolla in hennes insta för fler bilder på dessa skapelser: alyssemeow

Det här inlägget postades i Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

