Intervjudags igen!

Fortfarande inget grönt ljus från stället jag intervjuat med. Men fick idag telefonsamtal från en annan agency för samma typ av terapeutjobb. Intervju med HR på tisdag och med programdirektörerna på torsdag. Kan jag charma personen på HR kanske jag kan få en till intervju för de har två andra terapeutpositioner utannonserade just nu. Time to put on the suit again!

20130619-121432.jpg

Gjorde för övrigt första intervjun på egen hand som forskningsintervjuare idag. Jättetrevlig herre som jag gärna suttit kvar och tjötat med resten av dagen. När vi skildes åt sa han att han aldrig sett grönare ögon på en människa och att min blus var perfekt matchad. Med tanke på att mina ögon är blå så är det en jäkligt bra blus. Intervjun ägde rum på ett dagcenter för LGBT pensionärer. Inne på deras toa hängde detta:

20130619-121847.jpg

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Intervjudags igen!

  1. Kajsa Höök skriver:

    Passa dig😀
    Dags att beställa nya intyg redan nu då kanske… det är ju semestertider har i Svedala nu också så det kan ta verkligt lång tid:-/

    Kram mamsen

Kommentera

