MST terapeut, joråmensåatteh!

Har nu fått ett formellt erbjudande om jobbet som jag började intervjua för i april. Trägen vinner! Jag börjar antingen på måndag eller den 8 juli, de skulle ringa upp och ge besked. Lättnaden är löjlig. Började störtlipa efter att jag pratat med HR chefen. Detta firades med midsommarfestligheter i Battery park i sällskap av Alysse. Jordgubbstårta, smörgåstårta, kanelbullar och annat gott. Åh vad glad jag är! Drömjobb, inkomst, nära till jobbet, målgruppen jag helst vill jobba med, utbildning i en terapimetod som jag är intresserad av. Det är ett tufft jobb, men jag tror att det kommer bli en grymt kul utmaning! In på måndag för att skriva på papper.

20130621-220441.jpg

20130621-220411.jpg

20130621-220520.jpg

20130621-220506.jpg

Det här inlägget postades i Chasing dreams, NY romance. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till MST terapeut, joråmensåatteh!

  1. Åsa skriver:

    Grattis, grattis, grattis!!!! Vad roligt. Grym är du! Kram Åsa

  2. Kajsa Höök skriver:

    Grattis Sarah!!! Det har tagit 2 månader av förberedelser med intervjuer, rollspel och ett oändligt (känns det som) jagande efter en massa olika papper.

    Ta och läs ditt eget inlägg på bloggen från den 26 mars… Du har alltså fått jobbet som din career advisor sa var practically impossible, not a viable option och en slim chance!!!

    Du är urstark och har en tro på din egen förmåga som slår alla rekord!

    Kram// mamsen

  3. Henrietta skriver:

    Gud sa roligt!!!! GRATTIS!! Maste kannas hur skont som helst 🙂

  4. Magdalena skriver:

    Åh, stort grattis! Gud vilken härlig känsla det måste va, drömjobbet i drömstaden. 🙂 Du är awesome!!

  5. Cinderalley skriver:

    Stort grattis!!!

Kommentera

