Fake it til you make it!

Gick och la mig med blött hår igår. Vaknade efter en natt av tossing and turning. Håret var större än Dolly Partons during her prime. Lägg till mensvärk from hell och jag såg ut som sju svåra år. Duktigt nervös inför min första dag som MST terapeut.

20130624-081933.jpg
Lyckligtvis finns plattångar, smink och smärtstillande. Nu är det bara kaffet som saknas. Efter att ha lyssnat på Sheryl Sandbergs TEDtalk känner jag mig nu peppad och inspirerad. I got this!

20130624-082636.jpg

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fake it til you make it!

  1. Kajsa Höök skriver:

    Livet är bra fantastisk i alla fall

Kommentera

