Jobbskvaller

Skuggade en av mina kollegor när en av hennes familjer skulle träffa ungdomens övervakare för första gången. Då familjen fastnade i kön till säkerhetskontrollen som gick ut ur byggnaden och runt halva kvarteret för civilpersoner hade vi gott om tid att tjöta i väntrummet. Denna kollega var med under två av mina intervjuer. Efter en av dem berättade hon att programdirektören hade frågat vad hon tyckte om mig. Min kollega hade svarat att hon tyckte att jag var en good fit för teamet (MST-humor). Min chef hade då sagt, vad bra för jag gillade henne skarpt.

Ett par veckor senare hade min chef berättat att HR-avdelningen ifrågasatte min visa-status och inte ville att de skulle anställa mig. Hon ventilerade då för min kollega att det vore katastrof om de gick miste om mig då jag var grym och skulle bli ett perfekt tillskott till teamet. Ibland är det rätt kul att höra skvaller.

20130701-182059.jpg

Det här inlägget postades i Chasing dreams, Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jobbskvaller

  1. mamsen på jobbet skriver:

    Ja vi visste ju att du e’ grym 😀

    kram

  2. A. skriver:

    Gud vad roligt! Du verkar helt fantastisk ju =) Och så skönt att du också tar till dig det positiva.

Kommentera

