3 juli 2013

Är så uppfylld av det nya jobbet nu så har svårt att tänka och blogga om nåt annat. Men vill inte tråka ihjäl er så då blir det lite tyst här.

Imorrn är det 4th of July här och folk firar genom att åka på weekendtrips eller hem till familjen. Då jag får min första lön (som bara täcker tre dagar) på fredag så blir det budgetfirande för min del. Picknick (stavas det så? Har suttit och stirrat på det i flera minuter och tycker det ser konstigt ut!) i Central Park med Lilly och möjligtvis Gunjit. Gör inget för min del, så länge sällskapet är trevligt är jag nöjd!

Det här inlägget postades i NY romance, Vänner. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 3 juli 2013

  1. karinsundin skriver:

    Sarah, jag brukar också haka upp mig på det ordet när jag skriver på svenska… ”Picknick” är helt korrekt, även om det ser lite konstigt ut😉. Så kul att du trivs med jobbet! Skriv gärna om det!! Är det någon som inte tycker det är intressant, kan de ju strunta i att läsa just det inlägget. Jag (och säkert många med mig), är intresserad och nyfiken. Kram.

Kommentera

