Fredagseufori

Åh, vad roligt det var! Kom ut från familjesessionen och var alldeles bubblig av lycka. Det var precis så rörigt som förväntat. Ungdomen blev upprörd och svor åt farbrodern som i sin tur skrek tillbaka. Killen började gråta under en period av sessionen, men i slutändan åstadkom vi mycket med sessionen. När vi avslutade var alla lugna och farbrodern frågade om de kunde få byta terapeut till mig. Hyfsat betyg för första familjesession tycker jag. Min supervisor följde upp kommentaren åh, vad glad jag är att vi anställde dig, med order att gå tidigare då det är klämdag. Så jag sitter på torget utanför mitt jobb och skriver detta i den 32-gradiga skuggan med sorlande gatuliv omkring mig. Har även fått första lönen, som förvisso bara täckte tre dagar, men ändock räcker till sommarens första glass. Bra start på helgen!

20130705-164544.jpg
Byggnaden mitt emot mitt jobb.

Det här inlägget postades i Chasing dreams, NY romance. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fredagseufori

  1. Kajsa Höök skriver:

    Där ser du😉

  2. karinsundin skriver:

    Well done!!🙂 Åh, vad kul att det gick bra!! Vilken underbar känsla det måste vara när du lyckades så bra, att de till och med vill att du ska fortsätta vara deras terapeut!! Njut av glassen och ge dig själv en klapp på axeln!! Önskar dig en underbar helg Sarah! Kram, Karin.🙂

  3. Lisa skriver:

    Kul!

  4. Underbart att läsa!! Bra jobbat =)

Kommentera

