Academia-fetish?

Klockan är tio på morgonen en lördag och jag sitter med en kopp kaffe och letar akademiska artiklar till Annas masteruppsats. Och njuter. Ibland undrar jag om jag är lite knäpp. Har inget som helst sug efter att plugga igen, men det är ändå nånting med detta som är njutbart för mig. Antagligen mer än vanligt då jag inte har nån deadline som hänger över mig.

20130706-102401.jpg
När detta är klart är det dags att tvätta. Suck och stön. Det är nu 29 grader varmt och ska bli 34 grader mitt på dagen så när tvätten är klar ska jag se om jag kan lura med mig nån ut till havet.

Det här inlägget postades i Fail, Pluggfrenzy. Bokmärk permalänken.

Kommentera

