Bleh-helg

Helgen var bara en sån där när allt blev inställt. En bleh-helg helt enkelt. Skulle möta vänner för vin och tjöt – uppskjutet. Skulle åkt till havet med Alysse – kolsvarta moln. Skulle brunchat – inställt. Lyckligtvis avslutades den fint. Efter att svettats salsa blev det drinkar i lökig outfit.

Oh, och utbildningen jag skulle börja på måndag blev inställd. Nästa omgång är mitten på augusti. Men ser fram emot jobbveckan med skräckblandad förtjusning. Eftersom jag inte gått utbildningen ska jag hålla sessioner med kollegor närvarande som sedan ska ge mig kritik för att jag ska lära mig modellen. Ovärderligt lärotillfälle, men sånt gör mig ändå nervös. Men jag fokuserar på min chefs kommentar i fredags efter ett möte på tumanhand: ”you have great clinical insticts, that’s why we hired you!”. Så även om jag gör fel så lär jag i alla fall inte åsamka skada. Det är mitt mantra just nu.

20130714-202917.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Bleh-helg

  1. Kajsa Höök skriver:

    Du är bäst! Ha en fin arbetsvecka!

    kram/ mamsen

  2. Henrietta skriver:

    Laskigt men jattenyttigt att gora sant man inte ar 100% bakvam i an. Jag kanner lite likadant pa nya jobbet. Harligt att du far sa manga komplimanger, det ar bara att kora pa🙂

Kommentera

