Lång underbar söndag

Perfekt söndag. Drygt tre timmar i studion med svetten rinnande. Detta följdes av tre flaskor vin, plocknat, pannacotta och samtal om social change, rasism, terapi och relationer i genomtrevligt sällskap. Blev ingen rooftop eftersom Nathalie hade alldeles för mycket mat för att vi skulle kunna få med oss det upp på taket, men jag är rätt nöjd ändå. Kom dit vid åtta och efter lite tjöt slängde jag en blick på klockan och insåg att den var 1.30. Underbar dag!

Imorrn kommer bli en lång dag, har min sista session 18.30 mitt ute i tjottahejti. Men det är med min nya familj som jag ska ha intagningssession med imorrn så det ska bli kul!

Men nu blir det till att pallra sig hem och hoppa i säng så jag orkar upp imorrn. Hoppas ni haft en fin helg allesamman!

20130722-030007.jpg
Var ju tvungen att köpa med mig nåt till födelsedagsbarnet så blev till att smita in på Whole foods

Det här inlägget postades i NY romance, Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

