Dränkta katter, baked Mac n cheese och soffor

Igår var en fin, fin dag på jobbet. Alla sessions gick jättebra även den som startade med att mamman slängde igen dörren i ansiktet på mig. Fångades av regnet på väg till dagens första session och såg ut som en dränkt katt när jag kom fram. Porttelefonen funkade inte heller så jag fastnade utanför. Lyckligtvis mötte jag två av familjens grannar som började bråka om vem som skulle få gifta bort mig med en av sina söner. Den ena grannen argumenterade att hon borde ha första tjing eftersom jag var så lik hennes dotter. Jag är inte säker på att hennes son skulle vilja bli ihopparad med nån som mamma valt ut, men kanske ännu mindre nån som påminner om hans syster?!?

20130802-091938.jpg
Jag efter sessionen. Håret fortfarande dyngsurt. Notera linjen på väggen bakom mig där väggen bli skrovlig och trasig. Dit upp gick vattnet under Sandy.

Kom hem strax innan sex vilket var underbart efter att ha jobbat 11-12 timmars dagar måndag-onsdag. Gjorde min första baked Mac n cheese efter Alysse grymma recept. Mums!

20130802-092221.jpg
Denna förtärdes framför en film medan vi försökte hitta en soffa vi kunde komma överens om. Vi hittade slutligen en efter många om och men.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

