Flädersaft

Helgen förlöpte alltför fort. Drinkar i Brooklyn i fredags. Ikea med Alysse i lördags för förtäring av köttbullar och lakan-inköp (är det bara jag, eller blir Ikeas svenska marknad sämre? Allt jag köpte var flädersaft). Tapas och vin i trevligt sällskap på min favorittapasbar. Söndag innebar Sverige-samtal, häng med en kompis och sedan jobb till klockan ett imorse. Detta jobb är intensivt!

Nu på väg till min training så jag äntligen får lära mig terapimetoden jag jobbar utifrån!

20130812-091242.jpg
Alysse på Ikea.

20130812-091402.jpg
En cowboy flyttade tydligen in i huset i helgen.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

