Couple’s therapy

Igår under utbildningen var huvudfokus parterapi. Alltid tänkt att det inte är min grej, men tydligen har jag läggning för det vare sig jag vill eller inte. Under rollspelet applåderade instruktören mig för innovativa idéer hon aldrig hade kommit på men som gjorde henne övertygad om att jag hade en framtid inom couple’s therapy om jag tröttnar på MST. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Those who can, do. Those who can’t, teach…?

20130815-103555.jpg

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Couple’s therapy

  1. Inger skriver:

    Ha, du är rolig du, från en konsult till en annan…

Kommentera

