Feberhög och jobbhög

Ah, att behöva jobba när man har 40-graders feber och måste hålla sig i för att inte svimma är inte kul. Men när man efter två timmar i domstolen får ungdomen släppt och han gråter hejdlöst för att han var så himla rädd, känns det ändå rätt bra att vara där, när ingen av familjemedlemmarna var där. Ny växel med detta kid, nu jäklar, he won’t know what hit him! Måste bara få mamma on board eftersom hon ville att han skulle låsas in. Men smida medan järnet är varmt, hon blev väldigt känslosam när jag ringde upp henne med hennes gråtande 13-åring på tråden! Detta jobb är galet, men dagar som dessa är det such a high!

Ja, jag har svårt att särskilja språken i mitt febriga tillstånd. När jag och min roommate kollade på film häromkvällen började jag prata svenska med honom och fattade inte varför han stirrade på mig om jag hade tre huvuden.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

