Dags att ta helg!

Sista dagen på en lång arbetsvecka. Det var en tokstressig dag, men det är lugnt för nu blir det långhelg! Ikväll blir det salsakongress, imorrn ska jag sova ikapp och på kvällen har jag en dejt. Söndag sleepover at my house med Lilly som flyttar till San Fransisco nästa vecka, med god mat och tjöt så att vi står oss i många månader. Ser så fram emot denna helg!

Hade för övrigt ett ”clinician development meeting” idag med min supervisor. Vi utvärderade min terapeutiska skills och hon sa att förbättringsområdena vi skrev ner var sådana hon vanligtvis ser på planer för terapeuter som jobbat i 6-12 månader med vår metod. Hon och direktören hade diskuterat mig häromdagen och kommit fram till att de anställt en riktig guldklimp. Till och med chefen för övervakarna vi samarbetar med hade kommenterat att en av mina familjer, som de stämplat som ett hopplöst fall efter 4 månaders behandling utan framsteg, har gjort ofattbara framsteg sedan jag tog över. Efter att ha ifrågasatt mina förmågor ett par gånger den här veckan var det rätt skönt att höra.🙂

Nu ska jag häva i mig det sista av mitt kaffe och gå hem och duscha. Luftfuktigheten är RIDICULOUS! Min blus är blöt. Inte fuktig. Blöt!

Det här inlägget postades i Chasing dreams, Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dags att ta helg!

  1. Kajsa Höök skriver:

    Så skönt att du verkar må bättre nu. Och salsan kommer att få dig att må ännu bättre🙂
    Ska Lilly flytta till andra sidan kontinenten nu, så tråkigt för dig, men önska henne lycka till från mig!
    Som mamma blir jag så stolt att läsa att du är en guldklimp för företaget. För mig har du varit det sen du föddes 😀

    Ha en fin långhelg, och när den är över är det höst…Här har mörkret redan gjort intåg så smått… Måste tända lampan på morgnarna och på kvällarna är det läge med tända ljus igen.Nåväl, då får vi börja längta efter våren, men först ska åtminstone jag längta efter jul med pynt🙂

    kram/ mamsen

  2. Gud vad skönt när man äntligen får bekräftelse! Bra jobbat! Du verkar ha ett väldigt ”hårt” jobb, alltså på det sättet att man handlar med människors liv helt enkelt.

Kommentera

