Dagens blooper

Vaknade imorse med ont i halsen. Allt detta temperaturpendlande fuckar med min kropp. Igår morse kom det rökmoln ur min mun när jag andades. Imorse var det 25 grader när jag gick till hållplatsen och vid det här laget är det ännu varmare. Spelar ingen roll om jag blir sjuk, kan inte stanna hemma igen. Så klev in på Apoteket och köpte vitaminer, halstabletter, febernedsättande och lite annat smått och gott idag. Tog en av halstabletterna. Insåg efter fem minuter att min mun började kännas konstig. En kvinna kom fram och frågade vilken tunnelbanelinje hon ska ta för att komma till Manhattan. När jag förklarade hörde jag hur jag lät som de första dagarna efter jag hade piercat tungan, när den hade svullnat till dubbel storlek. Tittade på förpackningen. Oral anasthetic maximum strength. Den är så stark så det påminner om känslan när man får bedövning hos tandläkaren. Effekten ska vara i 4 timmar innan den börjar avta. Detta utspelade sig alltså 15 minuter innan min grupphandledning på två timmar där jag ar tvungen att presentera mina fyra fall när jag pratade som en aspackad gorilla. Epic, epic fail.

Det här inlägget postades i Fail. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dagens blooper

  1. Ann skriver:

    haha, låter väldigt roligt, men var antagligen inte lika roligt i verkligheten. Jag och W hade bokat finhotell vår sista natt tillsammans häromveckan i Montana, och boka bord på fin fin resturang…..så blev båda två totalt genomförkylda, helt urkasst. Vi hade till och med jacuzzi på rummet, men i feberyra funkade inte det riktigt. Gick och la oss klockan nio på kvällen. Epic fail på den med, fast på ett annat sätt. Dessutom är jag fortfarande lite förkyld, efter mer än 1 vecka….

  2. A. skriver:

    Oooooo😦 Alltså, jag drar ju på smilbanden – men det måste varit hemskt!

  3. Lisa skriver:

    En redogörelse för hur grupphandledningen gick?

  4. Veronika skriver:

    Du hade i alla fall paketet med dig så du kunde visa att du inte tagit några starkare rekreations-droger🙂

Kommentera

