Toalettsamtal

Jag höll på att få ett spel på min programdirektör idag. Jag har vant mig vid att amerikanare inte har några problem med att småprata medan de är på toa. Mitt problem är att jag inte kan…”prestera” när jag pratar med nån. Idag stod hon och tvättade händerna när jag kom och gick in i ett bås. Hon gav mig en komplimang för min nya hårfärg, pratade om att hon inte vant sig vid att ha lugg som hon klippte förra veckan. Började prata om en idé jag pratade om förra veckan för att effektivisera delar av vårt administrativa arbete, som ska implementeras. Efter tio minuter fake-torkade jag mig, spolade, tvättade händerna och gick med henne tillbaka till kontoret och så fort hon gått genom dörren till sitt kontor vände jag och gick tillbaka. Come on!!!

Det här inlägget postades i Fail, Kontraster, Psykbryt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

